Subject: Re: Lääne-Nigula vald Paslepa küla Kaasiku kinnistu mahasõidust
From: "Relika Val." <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 14:40:31 +0200

Tere ja tänud!

Palun kas saaksite ka saata geodeedile lähteülesande?
Ehk siis nõuded, mis kindlalt oleks tarvis kajastada geoalusel.

Lugupidamisega,
Relika Valvas

On Tue, Dec 17, 2024 at 12:28 PM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Lääne-Nigula vald Paslepa küla Kaasiku kinnistu mahasõidust

Registreerimise kuupäev: 17.12.2024

Registreerimise number: 7.1-1/24/20438-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.